Osocial.

Har ännu inte lagt igång telefonen, eller jo nån enstaka gång för att kika ifall
nån nu har sökt mig :b
Men avstängd kommer den vara till imorn, jag vet inte, men jag orkar
bara inte vara social och trevlig idag...går väl säkert över nån dag här.



Har heller inte orkat fota något, så bilder har jag inte heller..
Men ni kan få läsa nåt gulligt Brandy skrivit i sin blogg :)

"Sedan har vi Kicki aka. Fisken
Hon är också en jag inte skulle klara mig utan.
Hon är inte lika pratglad som jag men när hon väl använder sin mun så är
det bara underbara saker som kommer ut.
Hon bor dock i Kiruna. I Lappland.
En bit härifrån. Så jag träffar tyvärr inte henne heller så ofta!
Hon är också en som varit där sjuuuukt mycket för mig.
Som jag uppskattar extremt mycket.
När man väl kommer henne nära kan man göra väldigt skumma saker.
Eller skumma saker händer än :P
Älskar dig också med hela mitt hjärta!
Saknar dig och du är väldigt efterlängtad! <3"

Känns underbart att man har vänner som finns där för en :)
Tack för att du finns Brandy, tack för att ni andra också finns,
ni vet vilka ni är! :)
<3<3<3



Nu ska jag fortsätta sticka lite.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: brandy

de klart baby!!! i only speak of what i know! :D tihi! <3

2011-01-28 @ 22:08:46
URL: http://brandyinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0