O n s d a g .

Ovanligt pigg idag , vaknade vid halv sju, har kört min man
på jobbet, gjort kaffe och pratat med min älskade mamma i över en timme :)


Saknar mamma!<3<3<3



Så fort det ljusnar ute så ska jag måla klart listen, sen städa lite :b mahahah!
Nä men putsa det sista bara ;)
Imorn kommer ju den där dåren från Kbab hit och inspekterar...
Fint om det är någorlunda städat och fint då :)


Nåt annat just nu vet jag inte...vi ska väl få en present av svärmor i form av
en avskärmningshylla :)
Blir ju bra, passar fint sen när allt är klart och på plats..
Ja alltså vad gäller väggarna osv osv osv ...


Nä ska sluta svamla och inta lite mer kaffe.


På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0