Lite pyssel :)

Tänkte visa er nån bild :)




Lampan före och efter :P
Det funkade inte att klä skärmen med tyg, så
vi målade skiten istället, jo.


Pratade även om tre tavlor jag gjort, snodde idén från kusin Marro, dock
har jag ett annat mönster på mina tavlor :P
Enda som behövdes var lite lim och lite garnrester...
Blev väl rätt bra, fast jag hade gärna haft tavlorna lite större,
men i brist på bröd får man äta limpa :P


Där bakom lillebror på den andra bilden ser
man var på väggen dom hänger :P
Stirra er inte blind på dom ojämna cirklarna ...höhöhöhö.
Förövrigt så älskar jag min lillebror!!!<3


Nåjo det var det, den stora blomtavlan jag fått av Tinko har vi
hängt upp i sovrummet ovanför sängen :)
Blev nice ;)


Nu dricka kaffe!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: nina

vad gullig du är som pysslar med dina grejer ;) hihi

2011-01-02 @ 21:44:14
Postat av: tinko

Det blev ju jätte fiint! :)

2011-01-03 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0