It´s time for coffee!

Kul med nya kommentarer :)
Peka, tack för tipsen :) Tror inte mitt rökande har med mitt sovande att göra,
fast man vet ju aldrig :b
Tänker inte sluta förrän jag har en VÄLDIGT bra anledning :P hehe
Iofs är det ju en ganska bra anledning att sluta om jag sover bättre..
Men det tror jag knappast...röker inte så mkt faktiskt..mest när jag har tråkigt eller
käkat nåt :D
Kaffe har jag slutat att dricka efter klockan sex...har väl hänt nångång att jag druckit efter
sex...men det är längesen! :P


Har kört min FisRing på jobbet, han ska skruva i moffas bil, nåt som krånglar.
I vanlig ordning, jag orkade dock inte stanna där, jag väntar på Tinko och hennes
familj ju :)

Tänkte väl bädda sängen och göra lite kaffe...återkommer nog kanske sen.
Om inte svärmor hunnit hämta datorn, tror hon behövde den idag :p

Nåjo.



Älskade FisRing!!<3


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Peka

Men du måste ju inte sluta, men kanske inte röka på nån timme innan du ska lägga dig kanske iaf :)

2011-01-06 @ 13:44:51
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Marro

Du har så fina smeknamn på dina nära och kära, haha :P

2011-01-06 @ 15:14:01
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha visst har jag ;b

2011-01-06 @ 15:17:16
Postat av: Kicki

Peka jag ska testa med det :)

2011-01-06 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0