Inte mycket gjort sen sist...

Är trött på bortförklaringar och ursäkter...!



Har inte kommit så långt vad gäller städningen :b
Roligare att sitta och nörda, måste ta igen all tid man förlorat
när vi inte haft dator:b haha

Degiz har varit ute, Tarzan jamar och är allmänt jobbig och Bebiz sover :b
Ihelg märkte jag att katterna inte lyssnar på Toffe :P
Vi båda testade säga nej när dom gjorde hyss, mot Toffie var dom bara
uppkäftiga, men jäklaranamma när "mamma" höjde rösten eller sa nej :D höhöhö
Respekt kallas det , hahahahahahahhaah :b
Yes, nu skrev jag ett inlägg om mina katter också....vilka grejer!


Mina hårbollar <3


Mer då ? Vet inte.
Ville bara uppdatera lite.
Hörs sen.



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0