Imorgon är det måndag.

Hej!


Kommit hem för en stund sen, passade på att hälsa på hos Linda och Amanda
medans Toffie grejade på AN :)
Hemma hos Linda åt vi lite tårta, kikade på Amandas kort och presenter
och sånt trevligt :)
Av mig och Toffie fick den lilla ett mjukt och fluffigt mjukisdjur (rosa gris) :)
Vet inte om hon uppskattade den, men den kan ju ligga i sängen
som prydnad eller nåt :P Höhö.

Vad som sker nu är inte mycket..Toffie ligger och glor I, Robot, inte min typ
av filmer om man säger så, så jag passar på att snöa runt på nätet :)



Av någon konstig anledning är vårt hem alltid stökigt när Toffie är/varit hemma :b
Så min morgon dag blir inte alls speciellt innehållsrik, för jag ska bara städa, städa
och städa :) Kanske dricka lite kaffe också:b


Nää...ska kika runt lite...

På återseende!





Kommentarer
Postat av: Linda

Amanda ligger i min famn och myser med nallen :) Helt klart uppskattad!

2011-01-24 @ 07:59:00
URL: http://Ljonasson.blogspot.com
Postat av: Kicki

Åh vad bra att hon gillade den :)

2011-01-24 @ 09:06:25
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0