Idag är jag en surfitta!

Precis vaknat, känner att jag inte är på så jävla bra humör idag alltså.
Vill mest vara tyst och kanske lite för mig själv...
Toffie har haft halv dag..så för att inte låta det gå ut över honom ska jag
vara tyst...tills jag känner att jag är på bra humör igen.. ...jo...

Katterna verkar också reagera på mitt humör :P
Ibland om jag är ledsen får jag aldrig vara ifred för TarZan, för han ska alltid vara
där och "trösta" och så följer han efter mig hela tiden! Samma om jag är riktigt sur, då känns
det som att han bara går efter mig för att göra mig ännu surare...eller
nåt...Trots det är han ju såklart underbar min lilla TarZan!<3


Jaaaa vain niin...vi väntar på svärfar, han ska väl komma här på en stund:)

Nä men att vi hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0