Idag är jag duktig! Tror jag iallafall :b

Nu har jag slöat färdigt för idag tror jag :)
Ska slänga i mig lite käk, sen ska jag börja slipa och måla
listen under skåpen i köket :P
Den här veckan skulle väl våra nya handtag också komma :)
Torsdag ska den där högsta chefen komma hit och glo..och jag hoppas
för allt i världen att dom kommer renovera toan och betala den vita färgen
vi vill ha på väggarna :D
Det bästa skulle iallafall vara att dom renoverar toan...vill bitterfittorna inte
betala för färgen så fine..men nåt ska dom då göra !!! Jo!


Yäää..en bild kommer väl komma på köket när handtagen ckså är ditsatta.
Sen har jag kanske hittat en kökssoffa också ;)
Linda ska försöka smöra lite med Perra så jag kan ta eller betala för deras
gamla :)
Kommer bli nice med en vit soffa mot den svarta väggen, tänkte väl sy några svarta och
några vita kuddar dit också :P
Yeps!


Nåjo men nu ska jag käka lite lunch och sen börja:)
Hörs sen!


HöHö!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0