FiskenHJÄRTABrallis!!!!<3

Pratat lite med Brallis på fb, kollade upp flygtider och priser,
så förhoppningsvis kommer min darling upp hit till oss i slutet av februari
eller början på mars:) LÄNGTAR! <3


:)


Suttit och snöat runt på olika forum i vanlig ordning, känner mig inte speciellt trött, men
ryggen värker som satan så ska dricka lite varm choklad och sen krypa ner i sängen
bredvid min älskade man och sträcka lite på ryggen...

Imorgon hämtar svärmor datorn, men häng inte läpp! Vi ska skicka Toffies stationära
med Tinko när hon kommer, lillebror ska fixa den åt oss, förhoppningsvis
tar det inte allt för länge :)

Justja, svärfar kommer också och hälsar på imorn:)
Måste vakna tidigt och städa :P hahahaha.


Nåjo, kanske hinner jag skriva nåt inlägg imorn...annars uppdaterar jag väl via mobilen ;)


NATTI NATT! SOV GOTT! :)


(PS. Orkade inte baka idag DS. )


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0