Dricka lite kaffe.

Hej!


Vaknade för en stund sen, har frysit som fan! Sovit med två filtar och täcke,
men ändå frysit som en gris! Jobbigt!
Tänkte ta nån kopp kaffe, sen ska lillebror hjälpa mig med lite pyssel ;b
Jag gjorde tre egna tavlor igår som vi ska hänga upp :) Sen ska jag "klä om" en lampa som
han också måste hjälpa till med ;) hehe...

Jo.

Sen tänkte jag att jag ska skriva om det gångna året, sett att många skrivit i sina bloggar om
just det, så jag tänkte också vara en härmapa! Blir väl bra va ? :)
Redan snöat på hur och vad jag ska skriva..lär nog bli en del text :) Kanske...
Jo. Hoppas inte svärmor hinner hämta datorn bara :(

Jaja, men vi hörs här senare :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0