Torsdag.

Hej på er!

Vaknade före tio idag :) Skönt!
Har börjat ställa klockan , men vaknar alltid före den , vilket känns bra :)
Går även och lägger mig tidigare än förut, igår blev det före nio :b
Snacka förtidspensionär.


Svärmor var ner på kaffe också. Trevligt med sällskap ibland :)


Ska börja städa här när Toffie åkt tillbaka på jobbet, så det inte är allt för skitigt
när cheferna ska komma och inspektera.
Jo så att så är det.


Alltså jag har sökt korgar överallt, men hittar fan ingenstans, det finns ju på
affärerna säkert, men jag vill ju ha dom typ snart, därför tänkte jag beställa,
men alltså det finns ju ingenstans! Ni har inga tips på var man kan beställa ifrån?
Ikea hade fan inga svarta korgar! Något less..
Jaja...det löser väl sig.


Nu ska jag pussa på min man!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Peka

Nää, du får åka till stan och kolla på Jysk eller nåt, och sen komma hit så jag får titta på dom ;)

2011-02-03 @ 13:02:29
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: nina

jysk hade svarta på rea när jag var där sist iaf..

2011-02-03 @ 17:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0