Tisdag idag va???

Ja nå hej!

Vaknat här för ett tag sen, snackat i tele med Ida :) Saknar dig ju!<3
Sen kom Linda och agerade chaufför, var och hämtade ut pengar och köpte
ciggah.Jo.
Linda skulle städa hemma, själv har jag ingen aning om vad jag ska hitta på.
Typ dricka kaffe eller nåt. Sånt man ser. Kanske boka tvättstuga eller nåt
annat spännande.


Tror nästan jag ska följa med Linda till stan imorn och uträtta lite ärenden.
Viktiga sådana dessutom, inte nu nå roliga grejer, men man kan ju inte
ha kul jämt heller :b


Hmmm är det bara jag som tycker att den där VING reklamen är pinsam?
Hon från Svenska Hollywood fruar är ju med och snackar massa goja...
"...vattnet.i..slutet av....marken!"

Eller vad hon nu säger...pinsamt!

Jojo..men nu ska jag ta en kopp kaffe!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0