Städar, inte helt oväntat ;b

Fick nån dille och började möblera :)
Hoppas det duger för Herr Fredriksson också ;b hehe.
Nu ska jag dammsuga och skura, sen är det bra för idag vad gäller
städ osv.
Man blir som helt slut, ja iallafall jag. Jo.


Appropå nåt helt annat...jag väntar denna vecka på Kbab.
Händer det inget under denna vecka vette fan vad jag tar mig till alltså.
Börjar ju bli uttjatat om inte annat, fan jobbigt att gnälla och tjata på folk,
men tydligen behövs det ibland för att det ska hända nåt.
Så att så ligger det till...


Nåjo men att vi hörs väl sen !




PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: brandy

<3<3<3

2011-02-01 @ 20:43:35
URL: http://brandyinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0