pOOp

Ja alltså jag vart så jävla less igår så jag sov bort eftermiddan och kvällen.
Alltså det är väl inte hela världen att vi inte får tapeterna osv betalat.
Det som känns så jävla jobbigt är att tapeterna kommer vara äckligt fula
en längre tid, för vi lär nog inte satsa pengar på tapeter än iallafall.
Tack för tipset Mathilda om att måla luckorna :)
Har redan tänkt på det sen länge...men färg är ju inte heller gratis så..
Nånå, jag får väl stå ut helt enkelt, man kan ju inte få allt hela tiden heller!

Toan skulle dom repa..men vad jag hörde skulle typ nå "mattor" sättas upp, det är väl
fan inte snyggt? Eller?
Nå vi skulle få välja nån jäkla våtrumsmatta dit in iallafall..
Jag får väl vänta på att göra vad fan jag vill tills vi flyttar in i ett hus. Jo.



Mer då ?
Ska väl lägga igång en panna kaffe , invänta Tinko, hon skulle minsann komma förbi i byn;)
Kanske jag hittar på nåt med Linda sen också när hon hör av sig :)
Var förbi där igår också, Amanda är så söt och Linda är både söt och trevlig :b
Hehe.



Nä slutsvamlat. Kaffe nu!
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0