Onsdag.

Godmorgon!

Hörde på radio igår att det är nå vajsing på nätet igen inte bara här i Sverige utan i övriga
Europa också, och det verkar ju stämma...
Nätet går trögt, allt går trögt.
Nå inte hela världen kan man tycka :b
Bara jobbigt när det tar sån tid :P hehe.


Har ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt, sett att dom
har fina garner där på Konka och blev sugen på att
sticka ...men fanns bara två kvar av det garnet jag vill ha, så
risken finns ju att dom är finito nu :b
Jo visst så intressant!
Och appropå garn, så ska jag sticka klart det sista på Lindas väska också :)
Jo men det ska jag göra till att börja med :)


Ja mer då ?
I vanlig ordning börjar jag min morgon med en eller hundra pannor kaffe.
Så nu ska jag lägga igång en.
Hörs snart! :)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Peka

Kanske därför mitt trådlösa nätverk håller på att jävlas.. och wifi på mobilen också nu när jag tänker efter..

2011-02-23 @ 10:51:21
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Kan vara Peka :)

2011-02-23 @ 11:06:53
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0