Helt slut!

Jag och Linda for till stan en sväng, uträttade lite ärenden osv, fönstershoppade
och sånt kul ;)
Fick iallafall med mig lite värmeljus, doftkulor och kattmat :)
Linda bjöd på fika :)

Ber om ursäkt till alla i stan som jag inte hälsade på, men det
är lättast att besöka folk när man är själv :)
Ja ni förstår säkert...


Väl hemma var det bara att hoppa i dojjorna lika fort som jag sparkat av
dom eftersom vi skulle och handla på Konka.
Middan idag blev spaghetti och köttfärssås :)
Jag är alltid grymt skeptisk när det gäller mat som jag gjort själv,
men det dög väl, jag blev mätt :)

Har precis kört Toffe till hans arbete igen, han skulle lacka nån korg
till Kyrkan..eller vad det var, alltså nu ingen prydnadskorg utan en sån där
korg man står i...eller nåt :P Säkert grymt intressant att veta...

Får se om Linda och bebis kommer förbi sen också...om inte bebis är för trött
efter babysimmet ;) höhö


Jojo..nu blev det massa text, ska snoka runt på bloggar nu, jag återkommer väl :)




Snygg va? Hahaha

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0