Haha herregud :D

Haha ja nån stackars avundsjuk jävel som bara VAR TVUNGEN att kommentera inlägget nedan.
Bara bevis på att människan saknar något eget :)
T ö n t.




Annars då?
Nå sitter och har tryckt i mig en baggis och dricker cola.
Ska väl lägga igång lite kaffe också här snart så man piggnar till.
Kanske man tar en svängom med dammsugarn också, katterna har
en tråkig vana att håra ner överallt ;)
Undra om nån ska kommentera nu att det minsann inte är deras fel att dom släpper hår?;)
Och kanske att dom inte har nå egna namn, för att dom inte är döpta i Kyrkan än....
Hahahahahahahahahahhohhhhho.


Ja voi herra.



Linda ringde också för ett tag sen, hon skulle inhandla lite vin och cider
till vår lilla myskväll vi tänkte ha på lördag :)
Blir bra :)


Och här mina damer och herrar, här är min gudson ;)


<3<3<3


Nu ska jag ringa mamman och höra hur det är :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0