Godmorgon!

Förhoppningsvis börjar jag nu uppdatera som vanligt igen :)
Igår var vi iallafall inne i stan, först åkte vi till sjukan och gick på möte
tillsammans, efter det åkte vi ner på bilprovningen där
PLU gick igenom FELFRITT, känns bra :)

Träffade på Dubbel E innan besiktningen och for sedan dit på kaffe efteråt :)
Thindra hade ju växt som bara den! Hon kom rusandes i famnen
när jag kom in :) <3
Tobbe kom också förbi, fick man äntligen träffa honom ute i friheten :b

Sen for jag över till Tinko :) Leo och Liam hade blivit så stora!Aw!
I vanlig ordning hann vi väl inte prata desto mer, hehe, eftersom Liam
ville leka och visa saker hela tiden :)
Även Leo drog med mig på sitt rum och visade sitt tv-spel :)
Sötungar!<3


Liam provar kläder:b


<3<3<3<3<3


Åkte sen på Kvantum och inhandlade en ögonbrynsfärg, och efter
det for jag och hälsade på mamsen<3.
Mina bröder verkade vara på dåligt humör, så dom
får jag träffa nästa gång.
Och till er som inte svarade när jag ringde igår...er förlust...typ.
Inte vet jag.

Jojo, men nu ska jag ta en rök och sen försöka sova lite..


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0