GodAfton!

Vad ska jag skriva hit nu då ? :b
Hmm..har iallafall hämtat hem Toffifi och så
har svärmor varit här och druckit kaffe med oss :)
Hon är i byn för att hämta lite grejer osv...

Sen har det väl inte hänt desto mer, suttit och stickat lite och så
har jag pratat med Gullis den nyblivna mamman :)



Ikväll ska jag nog inte göra ett skit, mest ta det lugnt, funderar på
att börja måla :P
Toffie har skurit ut nå plåtar eller vad det är på sitt jobb, och så har det blivit
över små runda plattor som han tagit hem som jag tänkte måla vita
och använda som glasunderlägg :)
Yeps!
Sen har jag funderat på att måla skohyllan också, ja i brist på annat så att säga :D
Men man ser ju vad man orkar med...jo...


Nåväl..ska kolla runt lite :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0