Fredag :)

Jag kanske bara kom i en svacka...i natt har jag lyckats sovaaaaaaa!!!! Utan att vakna en endaste jäkla
gång! :)
Eller Toffe väckte mig halv sju för att jag skulle agera chaufför
åt honom, men jag lyckades somna om i tre timmar när jag kom hem igen :)
Jag är fan överlycklig!
Somnade nog redan vid tio igår om inte före...
Dock hade jag lite svårt att somna där ett tag, störs lätt av ljud osv osv..
Men Toffie skulle ta öronproppar från jobbet åt mig :)
Jag hoppas för allt i världen att jag bara varit i en svacka när det gäller sömnen..
Jag hoppas den fungerar som den ska igen....snällllaaaaaa typ! :P


Jaha mer då?
Vi ska in till stan och shoppa mat på Coop och i vanlig ordning snöar det
när jag och Toffie ska åka tillsammans.
Slår aldrig fel :P Men ska fan inte gnälla :b Ska fan vara nöjd hela dan idag :) haha

Fast nu ringde Toffie och sa att vi åker på måndag istället :) höhöhöhöhö


Jaaaoo...ska göra kaffe nu :)
Hörs snart :)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Höhö då kanske vi ses på Coop på måndagen då ;D

2011-02-25 @ 22:00:10
URL: http://www.bruksschafrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0