:) :) :)

Tack för tipset Linda, bloggen verkade ju vara intressant :)
Ska in och kika :) Tack!



Tog visst en liten sovmorgon igen...eller jag vaknade faktiskt klockan sex
och löste korsord ett tag...sen somnade jag om, klockan har jag inte ens hört :P
Hehe. Nu kan man ju kanske fråga sig varför jag ställer klockan ...
Nå kan vara bra med lite rutiner trots att jag ingen sysselsättning har...
Jo.
Och det är faktiskt skönare att vakna tidigt än att sova bort hela dan.
Sen hinner jag göra mer här hemma osv osv osv..
Nog för att jag vart lite lat nu på senaste, men det går över ;)




Idag ska vi och bada, yeeeeejj! :) Hoppas det blir kul, kul och se lilla Amanda
sprattla runt ;)
Hehe.


Nä men nu ska jag dricka lite kaffe, hörs snart! :)


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0