Dag 20 – Min favorit film.

Ja alltså vad ska jag svara ??? :b
Jag har väl ingen favoriiiiit film direkt, men en film jag sett tusen gånger
och kan kika tusen gånger till är fan Titanic! :P
HAHA.
Ja seriöst, jag vet inte, men jag gillar den, jag gillar hur den är gjord och så
gillar jag alla detaljer (typ inredning och sånt) inne och ute på båten.
Något som jag också tycker är bra är tillexempel när fartyget sjunker,
om man kollar noga, vilket jag gör,
ser man människor lite här och var som faller, fartyget som går sönder osv osv
man brukar ju kanske fokusera på
en grej, men jag glor alltid runt och ser detaljer...hoff nu blev det invecklat.
Jag studerar helt enkelt saker och händelser som man annars inte gör.
Och just dom händelserna gillar jag i denna film.
Sen nu att det var värsta löööövhistorian var ju kanske inte så bra...
Men i övrigt så :)


Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0