Latmask.

Inte lyft arslet från denna stol mer än när jag varit och fyllt på
kaffekoppen :p
Orkar inte! Skönt att bara vara också, och nu när jag är själv vill jag bara njuuuuuuuuuta! :)
Fick en födelsedagspresent idag, som består utav TAPETER :)
Fy va härligt!
Slipper jag slösa dyra pengar på den där tapeten som ska vara som fondvägg i v-rummet.
Och appropå tapeten där...vafan har ju sett hundra som har såna, men skit i det, tycker det är fint ändå :)
Säkert nån som tror att jag härmas :p Låt tro då :)
Har fixat lite fyrverkerier till lördag :) Så blir att avfyra nån sån också.
Yeeeeeah.
Egentligen är jag livrädd för dom, men färgerna är så fina ju :) hehe
Inväntar svärmor som ska tapetsera här i v-rummet, fondväggstapeten kommer först om några
dagar, men hon ska sätta upp helvita tapeter nu :)
Och räcker det, så tapetserar vi köket också, så får det vara vitt där
tillsvidare, var väl tänkt att det skulle vara vitt också, men har börjat snöa på
att ha nå andra tapeter istället, men tillsvidare får det vara vitt, mycket snyggare än det är nu :b
Höhöhö.
Yeeeejjeee...nu ska jag göra annat.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejhej,

så fint att få det tapetserat! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2012-01-03 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0