JAJA.

Äh jag uppdaterar väl lite...men det är bara för att jag inget annat har att göra.
Luleresan vart lyckad :) Har slösat en del pengar, men skit samma...nångång får man väl unna sig nåt kan man tycka.
Uteliv hann vi också med ;) Jag och Anne svängde våra lurviga ;) hehehehehehe

Hoff idag har jag vaknat på fel sida, så fort jag slog upp ögonen kände jag den där ilskan ligga och pyra...
Blev inte bättre av att kliva upp heller.
Ja fyfan.


Jaha och nu då ? Nä inte fan vet jag. Alla mina inlägg som kommer framöver lär bara vara
gnällinlägg, bara så ni vet. Så känner ni att ni blir less, så var god klicka vidare.
Här skriver jag precis vad fan jag vill, och gnälla måste man, ibland.

Kollade vågen idag...ja alltså, jag lär ju inte finnas kvar snart....
Hoppas allt elände löser sig SNART, kanske man får livsgnistan, aptiten och allt det andra tillbaka...
Jag gillar att väga mindre, men nu känns det fan inte bra alltså.
Nä usch!
Köpte ett par leggings från barnsidan på nån affär....DOM VAR FÖRSTORA!!!!!!
Ja fyfan.....nä nu ska jag ta kaffe.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0