GODMORGOOOOOoon!

Åååååh varför ska man jämt vara pigg och alert tidigt på morgon när man har sovmorgon?
Eller om man är ledig...jäkligt störande.
Går ut på min sjätte kväll idag, jag längtar tills nästa löning ;) hehehe.
Helgen gick ovanligt snabbt, inte ens hunnit reagera på att det varit julafton!
Först igår orkade jag göra julmaten...

Jag fick en julklapp som bara är min, och det är en bild på världens sötaste Amanda :)
Tillsammans med Toffe fick vi en tavla, två asläckra lampor, choklad och nån
tjusig julblomma i kruka :P
Helt okej, kräver inget mer, jag har ju mitt hus nu :) <3

Äh man skulle göra ett till ryck...har vikt in Toffies kläder..bara mina kvar, synd att
hyllor måste skruvas upp först :p
Ääähh det tar den tid det tar...vi hörs sen! :)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0