Ett nytt hem <3

I skrivande stund är jag faktiskt riktigt lycklig :)¨
Idag har vi varit och skrivit kontrakt samt fått nycklarna till vårt nya alldeles egna hus!!!!
Denna misär jag talat om har börjat avta...nu får den här idiotiska släkten som dom vill..
Fast dom går dessvärre tomhänta, utan våra pengar :P För våra pengar har vi lagt ner
på vårt egna hus, där ingen jävel kan komma in hur som helst, där ingen jävel kan komma in i mitt
kök och hoppa på mig, där ingen jävel kan säga vad jag får måla och inte måla..osvosvosvosov

I mitt, i vårt EGNA HUUUUUUS! :) Fyfan så härligt!
Jag kan fan inte ens sova, har redan börjat planera min lilla renovering ;)
Direkt efter jobbet imorn börjar jag lasta över saker :)
Det roliga är att vårt nya hus bara ligger på andra sidan gatan :p hihihi.
Och bara för att det ska svida i nåns ögon har jag till och med planerat att julpynta!! :p
Beställt hem två stjärnor på fot samt två vita ljusstakar :p Här ska fanimig pyntas!!!!JÄÄÄÄ.

Bild på det gamla.




Och på vårt nya hus :)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Men nu ska jag snöa runt lite, ha det bra!

PÅ ÅTERSEENDE!!

Kommentarer
Postat av: nina

grattis :)

mkt finare hus, jag ser en lyktstople, eller vad fan heter det lampan där, den kan du också julpynta :-) du får bjuda på kaffe nångång

2011-12-16 @ 10:40:49
Postat av: Marro

Åh vad roligt! Vad glad jag blir för er skull :)

2011-12-16 @ 11:56:48
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Tack sötisar!:)



Nina, kom på kaffe när du vill :) tänkte pynta stolpen, men hittade inte riktigt nån bra plats där man kan ta ström ifrån så det blev inget :b

2011-12-20 @ 02:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0