Tjofräs!

Ja voi herra, tänkte ändra design och ladda ner nån fin sån där gratisgrej, men datorn hakade
upp sig hela tiden så det sket sig!
Istället ska jag lägga mig ner under täcket och glo film som jag fått låna av Gudrun :)
Toffe somnade under hans pluggande så får titta själv :b
Gör inget ifall man skulle släppa en tår eller två, ingen som ser ;b höhöhöhö.


Öhhhh...sen har jag beställt en ny telefon också, men som vanligt fastnar alla jävla
paket därborta i Ånge, så man får väl se när dom behagar skicka den till rätt adress...
Jo...
Btw..här har ni en bild på BFN, Toffe har sänkt den både fram och bak, lagt xenon och extraljus nu till
vintern så damen som är halft blind ser något i mörkret ;)
Dock är bilen snyggare utan extraljusen, men men :p blir fett till sommaren igen sen :p
Höhöhöhöhöhöhöh. Nörd.



Och där till vänster är en skymt av huset ;)



Näfan, nu ska jag glo film sen sova, blir att arbeta fem timmar innan avfärd mot Gällka!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0