Lördag.

Imorn är det söndag, blir att jobba, sen är jag ledig i två dar! Yihaaaaa!
Ska passa på att sova skiten ur mig själv. Är så jävla trött jämt och fullständigt.
Varje "ledig" tid jag har passar jag på att slumra till.
Är så oerhört trött bara, förstår inte varför!
Nej jag är inte gravid.
Har varit och tagit lite prover förra veckan får väl se vad det visar...kanske har jag brist på nåt...
vem vet...


I övrigt har jag väl haft en bra dag, Sandra hade gjort färdigt kaffe till mig när
började jobba idag :) Det var mycket trevligt! :) hehe
Lördag den tredje ska vi svänga våra lurviga tänkte vi ;) Lär nog bli skoj!
Men först av allt blir det att vara kistbärare på begravning på dagen...
Allt för mommo G! <3


Nåjo men nu ska jag glo tv.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0