Jobbelijobb.

Morsning!

Klivit upp för en stund sen, har inte sovit okej! :(
Jag börjar faktiskt fundera om mina sömnproblem har något med
mörkret och kylan? För nu under sommaren har jag ju sovit asbra!hmmmm....får fundera.

Ska iallafall strax kila iväg på jobbet.
Ska hinka i mig nån kopp kaffe till bara så är jag redo...
I övrigt händer det inte så mycket idag...
Kanske tar byavarvet efter jobbet med Linda :)


Nästa vecka ska jag köra min man till gällka, där han ska göra halkbanan.
Han har nämligen fått beviljat sitt körkortstillstånd nu!
På ett villkor att han lämnar prover i 6månader till , och det är inga som helst problem! :)
Känns bra att det går framåt för oss båda :)


Som det känns just nu, så mår jag ganska okej faktiskt :)
Och med dom orden avslutar jag detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0