Hej hopp!

Tänkt uppdatera här, nu i några dar men inte orkat. Så passar på nu medans min
man låst in sig i sovrummet för att plugga teori ;)
Idag har jag haft onepiecehäng med Linda och Amanda :)
Vi har i vanlig ordning bara varit, glott på datorn och så har Linda slingat mitt hår :)
Blev faktiskt bra, men vi ska kolla efter en till slingfärg och slinga igen, då kommer
det bli uberbra :P
Imorn ska vi till Gve, Toffifi ska på riskutbildning som lär ta en tid..så Linda ska också hänga
med, vi tänkte väl shoppa lite på Dollar osv osv osv osv :)



Annars då ?

I fredas efter jobbet öppnade jag min vinare som jag haft ett tag i kylen.
Blev lite smårund under fötterna och hade det trevligt med grabbarna i byn :)
Min man och hans gäng var i M-byn och härjade :b
Dit ska jag och Sandra ihelg btw ;) Linda ska chaffa :)
Hoppas på en trevlig kväll! :)


Jaa aa..jag ska väl glo runt lite, återkommer väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0