Det är så...

Har tid över innan jag ska kila över på jobbet.
Kan ju uppdatera nåt kuligt hit eller nåt.
Vaknade iallafall upp både av att telen ringde och att jag drömde hemskt ..
Gullis som ringde :) Klockan skulle ringa bara nån minut efter så ingen skada skedd där ;)
Drömmen...nä hoff..drömde om lillebror som försvann...inge kul!
Han får aldrig försvinna! Min älskade lillebror! <3<3<3


Igår var jag med mommo till stan, uträttade lite ärenden och var till mamsen och
hälsade på :) Tänkte det skulle bli en seg dag, men jag hade faktiskt kul! :)
Stötte på Peka, Eve och Nina också :) Jag är jättedålig på att uttrycka mig i ord och så där..
Men jag gav flickorna varsin kram iallafall!
Tänker på er och önskar att allt kunde bli bra igen! <3




Passade på att väga mig hos mamma igår...tydligen har damen gått ner nästan tio kilo denna sommar.
Känns både bra och dåligt.
Känns bra för att jag inte känner mig så himla grisig längre, känns bra att jag får på mina jeans!
Känns mindre bra att jag är glad över det när det finns folk som verkligen kämpar för att
gå ner i vikt. Vad har jag gjort?
Inte ett bajs! Jobbat typ...
Känns inte bra att brösten försvann :p känns inte heller bra av all löshud som tillkommit...
Äh, det går väl att träna bort!


Nåjo..nu ska jag sluta skriva om mina oerhört stora problem och knata vidare till mitt arbete.
VI HÖRS ! :)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ord behövs inte alltid! Det var roligt att träffa dig hoppas du hittade tanten på stora affären.

2011-08-19 @ 14:41:27
URL: http://ninavonkork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0