Utgång ikväll :)

Börjar känna mig lite taggad faktiskt :)
Vet dock inte vad jag ska ha för clothes...eller vet väl på ett ungefär,
men brukar skita sig totalt när man väl provat kläderna :b höhö.
Blir nog bra :)


Hoff igår var jag på Flashback och snöade i säkert två tre timmar...jag är den som
jämt ska klicka på bilder som dom varnar för....
Ibland tycker jag att man borde kunna hejda sig...som igår.
Klickade självklart in på mordet på Elin Krantz...förundersökningsbilder
från snuten som kommit ut då dom inte censurerat bilderna ordentligt var vad jag fick se..
Jag ångrar mig djupt! Men denna nyfikenhet tog över :/
Hoff.

Pratat med Gullis, ska väl åka över till Karre nån dag kanske under nästa vecka och hälsa på,
måste ju få träffa lilla Milton ju ! :)


Nää jag ska väl ta en dusch nu tänkte jag..men vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Jag klickade mig också in och kollade dom bilderna, fy fan för nyfikenhet säger jag bara.



Sen kunde jag inte heller låta bli att titta bilderna från när den där Marcus Jannes hängde sig live i webcam.

2011-04-02 @ 15:32:40
URL: http://bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Jo har också kollat dom bilderna...fyfan!

Antar att man får skylla sig själv när man är så jävla nyfiken :b

2011-04-02 @ 15:39:03
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0