Morning!

Vilken underbar dag förutom stormen då.
Härjar hemma hos Linda vanlig ordning, ska vara barnis så Linda får duscha :)
Annars händer det inte så mycket faktiskt.
Promenad is jag inte gå på i denna storm....Linda har däremot varit hurtig :b Höhö

Igår var jag här och glodde bb med Linda och Perra, jag och Linda doppade morötter, gurka och
paprika i sån där chipsdipp, fast vi böt ut gräddfilen till turkisk yoghurt, var faktiskt gott,
fast nästa gång skippar vi nog gurkan :p blev lite slajmigt faktiskt :P
Jo så att så äre.


Toffe har slipat och målat våra köksluckor :)
Blev snyggt faktiskt! Fast tänker inte fota förrän allt är klart..
Vi tänkte nämligen betsa köksbänkarna också eftersom dom är så
jävla repiga och fula och full i märken ...men när det är klart, ska ni få se på bild :)

Jojo nu ska jag busa med Amanda och ta en kopp kaffe :)
Vi hörs :)


Sötrumpa <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Duscha snabbare kvinna!! Vi måste hinna tillbaka till byn innan tre bara för att :) haha

2011-04-18 @ 12:37:34
URL: http://ljonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0