Listfolder.com är bra ibland när man har tråkigt.




1. Stänger du av mobilen när du sover? Ja oftast, fast på senare tid har jag den på.
2. Vem såg dig senast naken? Toffe
3. Hur såg du ut på högstadiet? Som på bilden typ :b hade nyss börjat Hjampis :D
4. Hur kommer du se ut om tjugo år? Förhoppningsvis rullar jag inte fram iallafall...
5. Hur var du på dagis? blyg tror jag, men föll oftast för grupptrycket och bl.a rymde ;)
6. Hur är du att ha som arbetskamrat? är nog ganska lättsam av mig tror jag..inte fan vet jag..
7. Har du celluliter? OOOH JA!
8. Biter du på naglarna? inte är det ofta.
9. Har du något handikapp? nej.
10. Är du rädd för att få hängbröst? haha jo! men sånt är livet!
11. Tror du att gud är en man eller en kvinna? tror inte på gud.
12. Svär du? HAHA ja alldeles för mycket...har svårt för "vårdat språk" :D
13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? beror på vad jag är på för humör.
14. Hur homo är du på en skala 1-10? finns inte 0? Säger väl 1 då.
15. Tror du på utomjordingar? skippar den frågan.
16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du? TACOS! Eller lasagne ;)
17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? pölsa eller korv.
18. Har du blivit arresterad? jepps.
19. Ljuger du? nånä.
20. Har du kysst en polis? fan heller!
21. Är du rädd för Securitasvakter? hahahahahahahahahahahaha!
22. Har du någonting att dölja? har jag säkert ;)
23. Vad har du på din nyckelknippa? nycklar?
24. Är du/har du varit gift? inte det.
25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? ja säkert.
26. Kan du laga cyklar? kan jag säkert.
27. Kan du fixa med bilar? jo faktiskt, toffie som lärt ett och annat ;)
28. Brukar du köra om? men ja.
29. Kan du baka bröd? har aldrig testat faktiskt :P snacka om att jag legat på latsidan i 25år;)
30. Vet du hur man frostar av en frys? men hur svårt?
31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? i min egen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0