Ja godkväll!

Blir inte så mycket bloggande nu när man jobbar.
Har inte så mycket ork till det om man säger så...
Men nåt inlägg ska jag väl få till ;)
Imorn och resten av helgen jobbar jag dag , så kan hända att jag orkar
slänga in lite fler än ett inlägg...sånt man ser.

Just nu hänger vi i soffan och glor nyheterna, jag har tjatat om att vi ska glo film
eftersom det bara är skit på tv...men informationen verkar inte gå in ;b höhöhö.


Tidigare idag var jag på Åsvägen och hälsade på mina töser :)
Alltid lika trevligt har vi ;) Även fast vi inte gör desto mer :p
Amanda är rätt rolig att kika på, speciellt nu när hon lärt sig gå.
Lillskrutten! :) <3

Jojo,..men nu ska jag kasta mig över min man!<3<3<3
Vi höööööörs!





( Snodd bild;) )

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linda

<3<3<3

2011-04-29 @ 09:48:04
URL: http://ljonasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0