Idag är det visst lördag....

Godmorgon!

Nu har jag rast i några timmar...tänkte att jag kan uppdatera...
Bara för er skull! ;b

Innan vi börjar skriva ner massa svammel ska jag passa på
att gratta Mathilda och Micke som fick två flickor imorse! :)
Grattis och lycka till !! :)



Får se när man själv får känna på den lyckan. Jag längtar faktiskt! ;)
Tyvärr kan man ju inte alltid få som man vill....och det har ju sina orsaker...
Men förhoppningsvis nångång iallafall.


Nåjo över till annat. Pratat med min vän Gullis, funderar faktiskt på
att åka ner till Piteå i några dar och hjälpa till med både Milton och det stundande dopet.
Var ett tag sen vi sågs, och jag tror hon hade uppskattat lite hjälp:)
Ja och såklart mitt umgänge! :p hehe

<3<3<3


Nu tänkte jag väl hoppa i duschen så man kanske piggnar till, jag törs inte gå och vila med risk
för att vakna upp astrött!
Åker nog över till Åsvägen och umgås en stund :) <3


Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0