Idag är det onsdag.

Vaknat nyss och så är jag är senil.
Min nattmedicin ska jag ta vid 18tiden varje kväll eftersom
min kropp först tar upp det verkande ämnet efter flera timmar...
Glömde såklart att ta den vid sex...blev vid nio tiden...
Alltså blev jag trött först fyra fem timmar efter det....
Idag är jag död. Jag måste, jag måste, jag måste komma ihåg att
ta den rätt tid om jag vill vakna rätt tid och inte vara trött dan efter.
Min kropp är svinskum. Till och med när jag tar Alvedon tar det
flera timmar innan den börjar verka :( Faktiskt rätt jobbigt ibland.

Men guuu så intressant alltså :)


Mina byjäntor har åkt till stan, så jag ska roa mig själv idag tills min man slutar jobbet :p
Får väl diska och göra "husfrusysslorna" ;)
Kan va kul det med :)
Men ska börja denna dag med att halsa lite kaffe.

Höres sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0