Hej igen!

Åkte hem för en stund sen. Kände mig lite hungrig så slängde ihop
lite köttfärssås, gick väl ner, varför gillar man aldrig den mat man gör själv?
Ja för mig är det så iallafall. Slår aldrig fel.
Enda jag tycker om som jag gör själv är tacos :p Intressant.

Undra vad jag ska göra nu ?
Alla räkningar för denna månad hade visst inte kommit så
dom får jag beta av sen.
Deklarera förfan! :)

Letat lite ny musik, gick inte så bra, NI får gärna slänga in nån kommentar med
bra låtar ifall ni nu känner för det ;)

Jaaaoo men ska ta ett bloss nu :b


Kommentarer
Postat av: Emma, Hicka och Judith

Meddela mig om du hittar någon bra musik :D

2011-04-20 @ 10:42:33
URL: http://www.bruksschafrar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Haha okej :p

2011-04-20 @ 11:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0