En till tråkig lista!



Jag brukar få komplimanger för
mina ögon.
Jag tycker det är obehagligt att vistas på höga höjder.
Jag har samlat på kvitton ;b
Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är Britney Spears.
Jag har en förmåga att dra ut på saker och ting.
Jag ångrar att jag började röka.
Jag glömmer aldrig när ..........
Jag tror på att allt löser sig!
I smyg brukar jag ibland skutta omkring naken.
På offentliga toaletter brukar jag inte vara på så ofta.
I min jackficka har jag alltid bil och hem nycklar.
Någon/några brukar kalla mig för Kicki?
Det här året kommer jag säkert göra nåt skoj.
Jag hoppas att jag en dag blir ekonomiskt oberoende.
Jag stör mig på människor som tror sig vara något dom inte är.
Något av det sötaste jag vet är min älskade Toffie!
I telefonen svarar jag oftast jaaaa.
En låt som gör mig glad är viva las vegas med Elvis :)
En låt som kan få mig att gråta är Håll mitt hjärta med Björn Skifs.
Om jag är ensam hemma brukar jag mest ta det lugnt.
På McDonalds beställer jag oftast kycklingburgare.
Jag tycker jag är ganska duktig på att köra bil :P
Ibland undrar jag varför jag är så speciell ;b möhöhöhöhö
Jag fick en "aha-upplevelse" när ...........
Jag tycker inte om min släkt (inte nu alla, men större delen av den)
Det dyraste jag har köpt är min andra bil kanske ?
Ett köp jag ångrar är ett par förstora skor...kanske..
Jag tycker om människor som är sig själva.
Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag givetvis plocka upp den !
Jag ser upp till mamma!
Jag saknar en och annan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0