Bara FÖR ATT!





Berätta sju sanningar om dig själv:
Jag är vääääldigt blyg och tystlåten i närheten av "nytt folk".
Jag hatar fötter och tånaglar.
Jag väger ca 63kilo (tror jag).
Ibland tycker jag så synd om människor så jag själv blir lite ledsen och nere.
Jag är en "tänkare". JAg tänker, tänker, tänker, tänker...osv osv.
Jag har kort stubin och när jag blir arg, blir jag arg...

och nu kommer jag inte på mer.....

Sex sanningar om hur du var som liten:

Jag var blyg.
Hade en egen vilja. (Har jag väl ännu)
Var vääääldigt envis.
Föll för kompistrycket.
Tyckte mycket om att cykla.
Tyckte även om att teckna och skriva.

Fem sanningar om mitt kärleksliv:
Min kärlek heter Kristoffer, kallas för Toffe.
Han är fem år yngre än mig.
Han har varit en "buse" förut, men har nu växt upp och ändrat på sig.
21bast blir han den 21a augusti.
Vi har varit ett par i 1 år 7 månader och några dar :)

Fyra sanningar om mitt familjeliv:
Mikael heter min storebror.
Niklas heter min lillebror.
Sointu heter min mamma.
Tommy heter min pappa.

Tre sanningar om mitt kompisliv:
Tre?
Kan säga så här istället.
Mina kompisar är dom bästa! <3

Två sanningar om min personlighet:
Ähhh nu skiter jag i den här listan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0