Idioter finns det gott om !

Man slutar aldrig att förvånas.
Jag orkar inte med erat jävla "jag vet allt om er" prat längre.
Orkar inte ens försvara mig längre, för ni vet ju tydligen allt om oss redan.
Dock rekommenderar jag er att skaffa någon form utav hobby eller fritidssysselsättning.




Vaknade för ett tag sen iallafall, älskling som väckte mig :P
Han passade även på att tigga skjuts tillbaka till jobbet :b
Han är smart han ;p haha

Pratat med mamsen och Tinko<3 också.
Ja alltså, frågan är ju när vi alla ska bli lämnade i fred?
Typ aldrig verkar det som...
Man blir som lite matt efter varenda jävla grej som händer...
Hoff.

Nåjo, men jag ska ta och dricka nån kopp kaffe här och spana runt lite.
Vi får höras sen :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0