Tanten ska ta natt.

Nä vet ni vad?
Jag tror bestämt jag ska hoppa i säng nu !
Har tagit min nattmedicin så...borsta tändera och klä av mig är
väl det enda som behövs nu . . .

Toffie är ute med grabbarna ännu, dom vägrar köra hem honom säger han :P
Haha, vet ju nån som kommer vara aptrött på morgonen imorn och
väcka mig och be mig köra till jobbet :P
Voi voi.

Imorn är det onsdag...kul va? Händer väl inget annorlunda..
Bara ta det lugnt och sånt...
Kanske måla den där listen under skåpen :p
Jo...kanske skynda på KBAB med den där jävla lådan,
ser ju dumt ut som det ser ut just nu .....

Jaja, men vi tar natt nu, GOD NATT SOV GOTT!


Sommarbild.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0