Svar på tal, MYCKET TEXT:)

Fick en fråga om när jag ska flytta ner till Sthlm..
Ja, jag vet inte men har för mig att jag har berättat åt er...men vi tar väl det igen :P

Skickade ju ner allt möblemang till Sthlm, för lite mer än ett år sen.
Allt var fixat och jag var på väg ner.
Men då kom Toffe in i bilden (eller det hade han ju varit ett tag,men just då bestämde vi oss för att gå skilda vägar, men så hände nåt...)
Vi började umgås igen och det slutade med att vi blev kära<3
Han bönade och bad om att jag skulle stanna :P
Eller först var han helt hundra på att följa med neråt...
Så blev det ju inte..
Jag bestämde mig för att stanna här uppe, för hans skull och han lovade mig
att vi ska flytta neråt senare i livet.

Och det ska vi. Bara inte just nu, kanske om nåt år, kanske aldrig.
Vi har kommit överrens om att båda två ska jobba och tjäna ihop lite pengar,
så vi har kött på benen om vi nu flyttar ner.
Dessutom vill vi inte klippa alla band här uppe...så vi funderar på att
köpa en stuga eller nåt i den stilen, som man kan åka upp till när man saknar
byn och sånt.

Sen kommer vi till det där med barn, vi vill att våra barn ska växa upp här uppe, i byn,
inte i storstan.
Känns mycket tryggare så...

Ja det var det...och sen TRIVS jag faktiskt här i byn, lugnt och skönt!
Brukar åka ner till Sthlm då och då , och det räcker, just nu iallafall.

Så Stockholm har jag lagt på hyllan för ett tag :) Eftersom jag älskar att bo i byn :P

Nå...ska dricka kaffe. Har ni läst allt? Grattis.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: nina

sthlm är ju bara 1 h och 20 min eller vad det nu är om man behöver åka dit ;-)

byn är bra- lugn och skön.

2010-09-22 @ 20:20:10
Postat av: Kicki

Precis, du har helt rätt ;)

2010-09-22 @ 20:35:14
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: kicki dii

undrade just vad som hände med din flytt??!!

eftersom jag inte håller på svamlar omkring som tidigare så är det enda jag hört att du flyttade till vittangi istället.

själv skärpte jag till mig IGEN å flyttade till tuolla med gubs..

kicki

2010-09-24 @ 12:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0