Snackat i tele i en evighet ;)

Pratat med Hannah i nästan 2 timmar :)
Vi kan prata hur jävla länge som helst ! hehe
Och det finns ALLTID något att berätta , från både min och hennes sida :)
Hehe, så det ska va!
Har bjudit Hannah hit till byn också, inte nu ihelg men helgen efter,
jävla vi ska mysa och göra "tjej" grejer ;)

<3<3<3


Har inte hunnit göra något annat, tänkte dra mig mot OK och köpa cigg och en tändare.
Tänkte väl städa lite också, dra en dusch och sånt trevligt :)
Solen skiner, kanske man går ut och fotar lite ?
Nja, ingen vits att planera nåt , jag gör ju det ändå aldrig :P haha...

Har beställt hem kakeldekor nu, hoppas dom kommer imorn så jag får
fixa med det, kommer bli aaapsnyggt! ;)

Nåjo, vi hörs här lite senare :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaa vi kommer att ha grymt kul :D SOM VANLIGT! <3

2010-09-20 @ 16:24:51
URL: http://someotherguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0