Slit och slängstuk idag :P

Nåjo, idag är det bara mjukisar och myskläder som gäller :P
Var nyss och förde cigg åt min pojke som arbetar.
Var väl snällt tyckte då jag iallafall :P
Fick en smutsig puss innan jag for också ;)

Nu tänkte jag dricka några koppar kaffe, sen ska jag förbi mommo G
och hämta upp svärmor som behövde hjälp med att köra nå grejer fram och tillbaka.
I brist på annan verksamhet just nu, kan jag väl ställa upp :b höhö!


En dagens ska ni också få ;p

Toffies gryyyyymt stora mjukisar, men dom är fett sköna!
:P sen står det psycho där bak ;) Passar ju perfekt! ;b

Jo så att så är det.

Nåjo men nu ska jag glo runt lite! Vi hörs snart igen!:)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0