RUBRIK!!!!!!

Älskling ringde , han hade fått erbjudande om ett till jobb! :)
Vad kul! Glad för hans skull ju <3
Frågan är ju vad jag ska göra, jag vill också ha jobb i byn!!
Orka pendla till typ stan, isåfall pendlar jag hellre till Pajala eller nåt :P
Hehe.

Grejen är ju den att jag inte vill ha ett stillasittande jobb, eller nåt jobb där man måste vara
så jävla "fin" hela tiden.
Jag vill ha ett jobb där jag blir skitig!!!!! :)
Och där jag för göra praktiska saker så som till exempel måla eller skruva eller ja vad som helst! :P
Jepp, sån är jag.
RMK har varit lätt det bästa stället jag jobbat på. Fyfan vad jag trivdes med det jag gjorde.
Synd att det såldes och senare gick i KK :(


Nånå....jag har fortfarande inte gjort nåt vettigt :P HÖHÖ
Går segt det här :P

Nåväl, jag ska glo lite.
PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0