Räksallad+vitlöksbröd.



Har ätit nu och är mätt som fan !
Tog som några timmar för Toffe att göra maten, han har pausat och gjort massa
andra saker emellanåt :P höhö.
Nåväl, vart ju klart tillslut iallafall, och så blev det grymt gott !


Glor just nu på fyran..appropå vikt och sånt, så har jag gått ner 2-3 kilo, känns ju nice !
Yeeeeah, det här med salladsvecka var ju en bra idé!
Får nog fortsätta i denna stil :)
Dock tänkte jag steka lite fisk som Micke fiskat och koka lite pottis till
med nån god sås här nån dag i veckan.


Mamma skickade en bild till mig ;)

Världens sötaste mamma! Jag älskar dig!<3<3<3


Ska nog fortsätta glo tv nu, kanske sticka lite också...
Jag återkommer sen i vanlig ordning :D

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0