PROPPMÄTT!

Slängde ihop en middag trots allt :)
Stekte lite bacon och fläskfilé och la i en form , strödde över lite hackad paprika
och hällde över en sås som jag gjorde av creme fraiche, matlagningsgrädde och färskost,
och sen in i ugnen i typ 20 min, kokade sån där bandpasta till och så gjorde Toffe sallad med bla
fetaost i :)
Sviiiiiiiingooottt! Fast liiiite för mycket salt blev det, men annars var det förjävla gott!
Vi tänkte göra potatis till, men ångrade oss sen :P
Får bli pottigratäng till nästa gång :P

Grymt intressant, I know!:)

Nu ska jag bara ta det lugnt och vila lite.
Svärmor frågade om jag var gravid idag :P HAHA.
Får väl börja producera då om inte annat;)hihi

Yääää...men hörs sen!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0