Otroligt trött dam!


Trött som få

Ändå kan jag inte sova. Nå inte så noga, har gjort mig lite mer te iallafall.
Snart börjar nyheterna, och snart ska min älskling vakna, kanske jag kör honom på jobbet idag :)
Ibland är man världens bästa fruga ;) hihi

DegiZ har varit inne och käkat, och gjort rackartyg :P
Hoppat upp på köksbordet och diskbänken och slickat på tallrikar?
Snacka om att vilja ha uppmärksamhet så han får dra ut igen :P
SLäppte ut honom iallafall.
Han kommer och går när det behagar honom, lika att acceptera ;b


Vi har börjat prata om att köpa en till bil , jo alltså, Toffie är ju klar med
sina prover så nu får han ju ta om kortet igen. Men att vänta på svar om körkortstillstånd kan ju ta evigheter :(
Men hursomhelst, ska vi inhandla en till merca iallafall.
Grymt intressant jag vet.

Snacka om att ha mycket på hjärtat så här 05.36 på morgonen ;)
Säkert nån som orkar läsa :P



Äh ska ta mitt mercasnack och glo lite tv!
Hörs snart:)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0