Ont i fötterna!

Fyfan vad dom värker! Men det är ju klart, jag har stått upp
i flera timmar, så det är inte så konstigt egentligen.
Är klar med två garderober, Toffies garderob pallade jag fan inte ta,
så ska fixa med den nångång nästa vecka :)
Och skrubben där sen, näää fy bubblan, det tar jag då till helgen!

Spöregnade ju imorse, nu är det soligt och fint ute igen:)
Solen skiner alltid i liten by ;) Hihihihihihihi.


EN FRÅGA:
Vad tycker ni att jag och Toffie ska göra på söndag när vi firar vår 1års dag?
Vi vet inte riktigt själva vad vi ska hitta på, blir att vara i byn iallafall...
Men vafasen ska man göra ? :P Ingen av oss är nån riktig "romantiker" direkt ;p haha
Hade vart kul ifall ni kom med förslag iallafall :)



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Jajo, men nu ska jag fan kramas med min älskling!
Vi hörs sen :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: wilma

Beror ju på vad man vill göra, ni kan köpa hem typ någon mat eller laga någon finmidag själva, eller så går ni ut och äter. är ni hemma så kan ni tända massa ljus och sådär :) beror ju på helt klart :)

2010-09-16 @ 19:33:09
URL: http://wilmakrook.blogg.se/
Postat av: Nina m

Ni kan ju svälta er hela dagen och på kvällen går ni och badar i älven och innan ni badar så tar ni microlax så ni bajsar i vattnet och sen dricker ni upp varandras bajs och då är ni för(o)renade för evigt. det var mitt lilla tips.

2010-09-16 @ 21:22:15
URL: http://mumintrollsbloggen.blogg.se/
Postat av: eve

Gå på picnic i det gröna! Eller nu är det väl rött och orange..

2010-09-16 @ 21:30:50
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Kicki

HAHA Nina, jag har sagt det förut, och säger det igen, du är fan störd! :) höhö

2010-09-16 @ 21:30:56
URL: http://kikzon.blogg.se/
Postat av: Linda

Ladda upp med massa onyttigheter och bra filmer :) Fast innan ni bänkar er i soffan/sängen kan ni ta en mysig promenix runt sjön, om vädret är okej vill säga :b



Har ni tillgång till bastu så är ju de också en mysig grej ;)

2010-09-16 @ 23:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0